Používaním tohto webu súhlasíte s uchovávaním cookies, ktoré používame na poskytovanie služieb a analýzu prenosov. Súhlasím s používaním cookies. súhlasím

POSTUP PRÁC

Prvá fáza

  • Pri prvom kontakte nám zákazník odovzdá informácie o stávajúcom stave interiéru a o jeho predstavách.
  • Špecifikujeme si o akú miestnosť sa jedná, na čo, v akej miere a kým bude využívaná a čo od nej klient očakáva.
  • Ujasníme si štýl priestoru.
  • Stanovíme si finančné možnosti klienta.
  • Ujasníme si naše požiadavky a možnosti.
  • Určíme približný termín dodania.
  • Pri prvom jednaní si vyžiadame pôdorys/zakreslenie danej miestnosti, vrátane okien, dverí, rozvodov a pod.
  • Pri žiadosti o zachovanie určitého zariadenia je potrebné, aby klient dodal presný popis (rozmery) zariadenia + fotografie. 

Druhá fáza

  • Ak klient preferuje niektorú farbu, resp. je farba, ktorú si neželá použiť v budúcom interiéri, je potrebné na túto skutočnosť upozorniť. 
  • Klient uhradí dohodnutú zálohu za službu.

Tretia fáza

  • Na základe dodaných informácií spracujeme 3D návrhy a zašleme ich klientovi na pripomienkovanie. 
  • Na základe pripomienok, ak si klient želá, sú v návrhu vykonané zmeny a úpravy, tak aby návrh čo najlepšie vyhovoval prianiam a potrebám klienta. Môže ísť o zmeny farieb, o zmeny zariadenia, sanity a pod.  
  • Súčasťou návrhu je popis materiálu, zariadenia, doplnkov / t.j. rozmery, materiál, približná cena/ a na žiadosť klienta môže byť doporučený výrobca, odborník.
  • Klient uhradí zostávajúcu časť platby za práce. 

Štvrtá fáza

  • Ak sú s klientom dohodnuté práce spojené s nákupom materiálu, zariadenia a pod., po prejednaní upraveného návrhu sú samostatne dohodnuté etapy nákupu.  / Záleží od konkrétneho daného prípadu. /
 



Powered by AVENIS Pro s.r.o.